Имате ли си някаква представа колко струва премахването на ЕГР и софтуерното му изолиране на 159 1.9 jtdm.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ЕГР
Collapse
X
-
Когато се прави подобно нещо, се прави всичко. Тоест, ЕГР, вихрови клапи и DPF (софтуерно и хардуерно премахване). Така излиза по-евтино, защото софтуера се пипа веднъж (по желание може и силов тунинг), а иначе трябва три пъти да се ремапва, което означава доста по-висока цена. На комплексната услуга цената която аз знам е 600-700 лв., но всичко е индивидуално и зависи от сервиза и ценовата му политика.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:14.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКогато се прави подобно нещо, се прави всичко. Тоест, ЕГР, вихрови клапи и DPF (софтуерно и хардуерно премахване). Така излиза по-евтино, защото софтуера се пипа веднъж (по желание може и силов тунинг), а иначе трябва три пъти да се ремапва, което означава доста по-висока цена. На комплексната услуга цената която аз знам е 600-700 лв., но всичко е индивидуално и зависи от сервиза и ценовата му политика.Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtdm 150hp 2007
Comment
-
Първоначално публикувано от kokepa Покажи съобщениеДоста различни 2 полюса задаватеАз също съм чувал около 600 ... На какви допълнителни от тези "по желание" сте привърженици ?
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор- 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана
Comment
-
Прочети това:
"
Филтърът за твърди частици (на английски: Diesel particulate filter, съкратено DPF) е система за дизелови двигатели, която служи за отделяне на дизеловите сажди от изгорелите газове.
Тъй като с времето филтърът се запълва, често той е покрит с катализаторен слой от благородни метали, който позволява т.нар. регенериране. При пасивното регенериране, в присъствието на катализатора отложените сажди бавно се окисляват до СО2. Този процес протича при температурен обхват от 350-500°С и се извършва непрекъснато, без водачът на превозното средство да предприема някакви особени мерки. При често градско пътуване пасивното регенериране се оказва недостатъчно. Ето защо в този случай на всеки 1000 до 1200 km е необходимо да се управлява превозното средство на по-дълъг път при постоянна скорост, която задейства процеса на активно регенериране. При него температурата на изходящите газове се повишава до около 600°С и като резултат отложените върху филтъра частици директно изгарят." и сам реши какво да правиш. С МЕС можеш да пускаш регенерацията и отзад става ужас
Comment
Comment