Известие

Collapse
No announcement yet.

ЕГР

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ЕГР

    Имате ли си някаква представа колко струва премахването на ЕГР и софтуерното му изолиране на 159 1.9 jtdm.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtdm 150hp 2007

  • #2
    Когато се прави подобно нещо, се прави всичко. Тоест, ЕГР, вихрови клапи и DPF (софтуерно и хардуерно премахване). Така излиза по-евтино, защото софтуера се пипа веднъж (по желание може и силов тунинг), а иначе трябва три пъти да се ремапва, което означава доста по-висока цена. На комплексната услуга цената която аз знам е 600-700 лв., но всичко е индивидуално и зависи от сервиза и ценовата му политика.
    Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 23:14.
    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
    Alfa Romeo 156, 2.0TS

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
      Когато се прави подобно нещо, се прави всичко. Тоест, ЕГР, вихрови клапи и DPF (софтуерно и хардуерно премахване). Така излиза по-евтино, защото софтуера се пипа веднъж (по желание може и силов тунинг), а иначе трябва три пъти да се ремапва, което означава доста по-висока цена. На комплексната услуга цената която аз знам е 600-700 лв., но всичко е индивидуално и зависи от сервиза и ценовата му политика.
      вирховите клапи ги премахнахме преди 4 месеца а ДПФ-а върви заедно с тях ли?
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 jtdm 150hp 2007

      Comment


      • #4
        70-80 лева е заедно със софтуерното изключване
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09 - Remapped - Ex
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97 - Ex
        Lancia Phedra 2.2 JTD '03

        Comment


        • #5
          Доста различни 2 полюса задавате Аз също съм чувал около 600 ... На какви допълнителни от тези "по желание" сте привърженици ?

          Comment


          • #6
            Егр, дпф и ремап всичко е към 600-700лв. Не е лошо да се правят на един път, както ти казаха. Естествено можеш само егр и дпф да оперираш, ако не си привърженик на ремапа

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kokepa Покажи съобщение
              Доста различни 2 полюса задавате Аз също съм чувал около 600 ... На какви допълнителни от тези "по желание" сте привърженици ?
              Обикновено, ако махаш само ДПФ, като го продадеш излизаш на нула със софтуерното премахване. Иначе цени и варианти много. Теми също, разтърси и ще се ориетираш. Аз засега не го махам, защото рязко намалих градското
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

              Comment


              • #8
                Прочети това:
                "
                Филтърът за твърди частици (на английски: Diesel particulate filter, съкратено DPF) е система за дизелови двигатели, която служи за отделяне на дизеловите сажди от изгорелите газове.
                Тъй като с времето филтърът се запълва, често той е покрит с катализаторен слой от благородни метали, който позволява т.нар. регенериране. При пасивното регенериране, в присъствието на катализатора отложените сажди бавно се окисляват до СО2. Този процес протича при температурен обхват от 350-500°С и се извършва непрекъснато, без водачът на превозното средство да предприема някакви особени мерки. При често градско пътуване пасивното регенериране се оказва недостатъчно. Ето защо в този случай на всеки 1000 до 1200 km е необходимо да се управлява превозното средство на по-дълъг път при постоянна скорост, която задейства процеса на активно регенериране. При него температурата на изходящите газове се повишава до около 600°С и като резултат отложените върху филтъра частици директно изгарят." и сам реши какво да правиш. С МЕС можеш да пускаш регенерацията и отзад става ужас

                Comment

                Working...
                X